function main(){ return CSG.fromPolygons([new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,0,10])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,0,10])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,-10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,0,10])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,0,10])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([-10,-10,0]))])]); };