function main(){ return CSG.fromPolygons([new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,-10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,-10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,30]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,-10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,-10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,-10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,-10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,60])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([10,10,30]))]),new CSG.Polygon([new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([0,10,0])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([30,10,50])),new CSG.Vertex(new CSG.Vector3D([60,10,60]))])]); };